Felmérés: A nők szerepe az üzleti életben erősödik
Budapest, 2024. október 22., kedd - Egy friss, 4712 magyar nő megkérdezésével készült felmérés szerint erősödött a nők szerepe az üzleti életben, ám sokan küzdenek a munka és a magánélet közötti egyensúly fenntartásával.
A nők 68%-a érezte már magát "rossz háziasszonynak", míg 42%-uk "rossz anyának". A B2W Prémium Szakmai Fesztivál alapítója, Pálfi Éva kiemelte, hogy a vállalatoknak felelősségteljesebb kommunikációval kell támogatniuk a nőket. Az esemény célja a női fogyasztókra való tudatos figyelemfelhívás és a marketing felelősségvállalás hangsúlyozása.
Kiadó: Cube-Élmény Kft.
-------------------------------------------------------------------
A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az SULI TI hírkiadás részét, az SULI TI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók.